Feelin' so bad^^....

Julen är över, snyft snyft! Ett helt år tills nästa gång! Ganska logiskt, eller hur?^^ Jag fick en ny locktång, det var verkligen på tiden! Min gamla sitter knappt ihop efter alla gånger jag har tappat den i golvet, haha! Ja, det var kanske som ni förstår inte den enda jag fick, men iaf^^

Eftersom jag jobbade igår så var ja aldrig ut på juldagen. Jag ville verkligen men pallade inte. Istället blev det huxflux bestämt att vi skulle ut igår istället.. Den korta versionen är; jag borde ha stannat hemma!^^
Jag har aldrig mått så dåligt efter som jag gör idag, och vi kom inte ens till krogen, så jäkla kasst, haha!

Imorse när jag vaknade i ett mörkt rum så visste jag inte vart jag var. Jag upptäckte att jag faktiskt var hemma. Sen ser jag att jag har gårdagens outfit på mig fortfarande, så klar var jag igår när jag kom hem^^
Evie skulle ju åka till Småland imorse och jag hade lovat att locka hennes hår... Av nån anledning så kom jag ihåg det imorse och klev upp... Paff blev hon, jag ba väck mig senare när sängen inte gungar längre ungefär^^ Jag tog även av mig kläderna så pappa inte skulle se att jag inte klarade av ta av mig dom själv igår, haha! Jag är dock fascinerad över att jag hade fått loss min frisyr i mitt fumlande. Jag hade en äkta gummisnodd (för hästmanar) i håret, en sån där jäkel som suger sig fast och är skitsvår att få bort, den hade jag iaf lyckats pilla loss innan jag la mig.. Minns det dock inte!
Jag smsade Marie och frågade vad som hände igår, jag har seriöst blackout från det mesta, inte alls likt mig! Jag ska hålla mig till mitt vanliga partysätt hädanefter^^
Stackars killen som jag aldrig har träffat innan som fick bli mitt stöd på väg mot stan, och tack för att du tog emot mitt fall, haha! Jag uppskattar det verkligen^^

När jag låg och pratade i telefon så ringde dom från jobbet, dom ba kan du jobba nu? Jag ba shit =O Men snäll som man är så svalde jag mina illamående krämper och jobbade^^ Men jag mår dåligt fortfarande så det var en pest^^ Ska även jobba imorrn...

För övrigt så är det bara två veckor kvar tills jag åker till Sthlm och Rockbörnen! Wiie xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0