God jul...

Jag är inget fan av kedjebrev överhuvudtaget, men rätt som det är får man ett där det står; "Inte konstigt att du blir trött om dagarna, du bär ett hjärta av guld!" Då blir jag sådär löjligt sentimental, haha! Så tack för den^^

För övrigt så vet jag att jag missunnar min blogg nu för tiden! Skärpning kommer snarast^^ Haha!

I onsdags var jag på förhandsvisningen av "Underbara älskade"! Se den om ni funderar på det, för den är en väldigt vackert gjord film. Handlingen är ganska tunn, men det gör inget, den är bra iaf! Sorglig också..

I torsdags köpte vi dom sista julklapparna! Lyckades överhetta motorn i bilen. It can only be me, haha! Men det gick bra iaf, vi fick akutparkera bara!
Var på en byggaffär, skulle köpa en stege. Kruxet var att den låg för högt upp för oss, så det var bara att springa ikapp nån man och vifta med ögonfransarna och be snällt om hjälp^^ Ibland är det otroligt roligt att vara tjej! =)

Idag har jag faktiskt jobbat. Fått slå in sjukt många julklappar! Hur många som helst som köper tofflor nu i sista minuten! Tyvärr så suger jag hårt på att slå in paket men det får kunderna leva med!^^ Jag tror att ungefär hälften av dom innehåller mitt nagellack! Råkar ju fastna i tejpen, haha!
Egentligen skulle jag bara jobba annandagen, men sen ringde dom igen och man kan inte tacka nej till 100% ob! Jag får ta det lite lugnt på juldagen bara^^
Cissi dök upp också, hon ba, vad söt du är idag! Sånt gör mig glad! =)

Jag är smått säker på att jag inte skriver mer innan julafton, så God jul! Återkommer när jag vet vad som ligger under granen, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0