Nu är det jul, här i vårt hus...


..julen har kommit, hopp tralalala... (går texten ens så?Haha)

Igår var jag hos Malin och kikade på film. Det var två grabbs som valde filmerna så jag är inte särskilt förvånad över att dom sög, hahaha! Förlåt men dom gjorde verkligen det. Helt okända var dom också^^ Men det är ju iaf kul att göra något tillsammans så jag klagar inte! =) Var första gången jag var i Malins och Thomas lägenhet också!
Iaf så blev det ju dags att åka hem, och jag skulla åka med den andra killen där! Pinsamt värre tyckte jag när man aldrig har träffat människan innan, haha! Det blev inte mer bekvämt av att han var väldigt söt också!! Men när vi väl satt där i bilen så gick det bra, det var inte särskilt obekvämt.. Jag är väldigt tacksam att jag skjutsade hem mig faktiskt! Jag är ju fruktansvärt mörkrädd, no secret there...

När jag kom hem så var det bara att packa ihop det sista, sen hämta syrran på krogen. Förutom att jag glömde slå på ljusen och att jag missade infarten så gick det bra, hahaha!
Mamma och Anders var vaken när vi kom så vi stannade uppe och babblade på en massa, sen var jag tvungen att testa det nya bredbandet^^ Funkar sådär hittills, är något med telefonen som krånglar än!

När jag vaknade vid 1 idag så var det bara att kliva upp och klä julgranen. Här var det pyssel och julmusik, jag ba jösses, haha! Vi har hela huset fullt med tomtar, finns knappt nån yta kvar när mamma har varit i farten^^
Det är faktiskt riktigt mysigt nu så jag klagar inte =) Ni kan kolla in lite smakprov där nere! =)



Haha måste bara tillägga vad jag hörde mamma säga just nu i köket xD Dom pratar om vem som blir nästa att skaffa barn...
Hon ba: "Ja, Magdalena lär ju inte få några nu!" hahaha!




     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0