Uppdatering...

Jag följde med styvpappa Anders till Birsta i helgen. Mamma hade sett en tomte som hon promt ville ha. Efter den utmattande resan så somnnade jag på soffan hemma^^, men vaknar sen av ett oväsen. Jag sätter mig upp och kikar över kanten, där håller en enorm tomte på att växa fram! Jag ba, omg! Folk komme åka sightseeingbussar utanför vårat hus, det finns inga gränser för vad mamma hittar på, haha!^^ Den lilla och eh.. jättefina tomten (not), ser ni på bilden!

På kvällen så nämnde Anders att det skulle va gott med hamburgare, vi ba, åh ja, sen satte jag och syrran oss i hennes bil! Jag ville naturligtvis köra som vanligt, och de gick ju bra, enda tills jag backade in i lyktstolpen på vår uppfart! Oppsss!^^ Jag kan låta er veta att vi inte är ovänner, haha! Sen var det lyktstolpens fel för den är alldeles för kamoflerad! Eller så kan jag erkänna att jag hade glömt att den stod på vår uppfart!^^

I måndags sov jag hos Sandra! Vi hade spanat in en film som vi ville se, så vi bestämde oss för att göra det då. Vi åkte till Tempo, köpte godis, sen till macken och hyrde filmen. Sen sitter vi i köket och väntar på att Outsiders ska börja när vi kommer på att det skulle va bra med lite dricka också. Det var bara att sätta sig i bilen och hälsa på Tempo igen^^ Det är vi i ett nötskal, haha!
Outsiders var ju väldigt fascinerande^^ Handlade om killars besatthet av deras snoppar, haha! Mycket intressant^^
Filmen vi hyrde heter House of voices, den bör ni hoppa över! Vi fattade typ nada, och vi är riktiga rysare-veteraner!

Idag var jag och syrran på stan och började köpa lite julklappar! Mamma får ett presenkort på underkläder, och Anders får en hårtrimmer. Det vill dom iaf ha. Pappas julklapp måste vi fundera lite mer på. Så svårt när dom inte säger vad dom vill ha!
När jag står inne på Kent och tittar på Armaniklockorna så kommer Jonathan Hedström in, jag ba hello =O
Jag hade läst i tidningen att han skulle vara där för nåt reklamgrejs, men han kom för tidigt! En kändis som kom tidigt!!! Chockerande^^ Jag blir mobbad för att jag tycker han är fin, men han ser ju mycket bättre ut när man ser han normalt än i all hockeyutrusning. T.o.m syrran sa att han var ganska fin live^^
Vi pratade om det efter att man anstränger sig så mycket för att inte titta när det är en kändis i närheten så det blir uppenbart att man har sett dom iaf^^

Imorrn ska jag åka till Madde! På fredag ska vi rida, wiie vad kul! Ska försöka fånga oss på nån bild som ni kanske får se sen^^ Har inte ridit på evigheter så jag längtar som tusan! =)

Adios amigos!^^

tomte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0