Friday!

Jag har haft så sjukt kul efter lunchen på jobbet idag så jag vet inte vart jag ska börja^^ Det kom ännu en tjej som jag inte har träffat förut till jobbet idag, jenny eller jennie heter hon. Så när jag kom tillbaka efter lunchen bestämde vi oss för att åka och hämta resten av paketen som var kvar nere vid lastrummet. När vi väl kommer ner så kommer vi på, aj då vi glömde att ta med vagnen att lasta paketen på! Men vi tänkte lösa det finfint genom att dra upp hela postvagnen istället, och sen åka ner med den igen. Ni vet såna där stora vagnar som posten altid lämnar stora kartonger och paket i! Så börjar vi dra den, gick vääääldigt tugnt eftersom det var över bristningsgränsen med kartonger i den!Vi klarade oss till hissen iaf där vi skulle skjuta in den genom dörren. Poff sa det och vi insåg att vi var lite väl optimistiska med höjden där, så vi fick ta ner nån kartong och släpa in efter. Så åker vi upp igen, drar ut vagnen... och fastnar... Vi kunde typ inte rubba den så vi stod klämd i hissen , vid dörren och utanför. Det är halva våningar man åker så nedanför stod det en ung kille i köket och skrattade åt oss för han såg hur vi kämpade genom fönstret!^^ Gulligt av honom, verkligen!
Sen bytte vi plats så jag fick stå och stjärta hissen typ och till slut fick vi den därifrån! Då lastade vi på kartongen igen för dom är alldels för tunga att bära! Så kommer vi fram en bit i korrodoren, vi ba oh no en sprinkel i vägen! Så vi skjuter paketet åt sidan, drar fram vagnen, kommer till svängen.. och där tog det stopp... Där står det en jäkla kundvagn ivägen så vi kunde inte svänga! Vi öppnar båda dörrarna så vi ska få mer plats, och står och kämpar utanför Café Glädje som har massa besök av killar i vår ålder. Pinsamt? javisst! Asså vi skrattade så sjukt mycket för allt gick bara fel Sen kommer vi äntligen ifrån vagnen,. försöker skynda oss ifrån caféet med nån slag värdighet kvar men då är vi på väg in i skyltfönstret på ohlssons istället. Vi ba herregud typ! hhaa! Vi hamnar utanför wedins, och åter igen kommer vi ine genom dörren, så jag ska ta ner kartongen, och tappar den med ett duns, nanana sa vi^^
Sen packar vi av, åker ner och lämnar vagnen. När vi rundar samma café med samma folk igen, så kör hon på mig så man hör en smäll och vagnen åker upp på min häl! AJAJAJ!! Det gjorde sjukt ont och jag släppte vagnen och haltade iväg garvandes tillsammans med henne. Jag ba det är ingen fara typ^^ Sen ska hon köra fram och träffar papperskorgen! Bra jobbat igen! Haha!
Sen kommer vi upp igen och kommer på att vi måste slänga sopor på en gång, så vi packar på en annan liten smidig vagn. Vad är oddsen att nått ska gå snett igen tror ni?^^ Mitt jobb är att hindra allt från att rasa ner och när vi går där vid caféet så rasar jag ner en kartong och en sopsäck så folket fick hoppa undan typ.. Jag ba i'm sorry^^
Tror ni att vi bjöd på underhållning för gästerna? Föreställ er alla fördomar om att tjejer inte klarar av nånting tungt, multiplicera det med ungefär tio, så har ni oss! =) Jag skrattade iaf så tårarna kom, det var en upplevelse!^^

Nu har jag ganska nyss kommit hem, väntar på maten just nu. Ska bara ta det lugnt ikväll, åka till mamma, och imorrn ska jag på hockey! =D Jag lääängtar!! Heja Timrå!^^
Jag ska försöka våga mig ut i bilen också men det vettefasen, haha!

Have a nice weekend folks!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0