Frukostmöte...

Idag var jag uppe före tuppen! hade frukostmöte inne på 1891 om den nya gallerian. Vi fick veta att det ska heta in: (hoppas det inte är en hemlis). Dom ska börja lansera det imorrn tror jag. Känns lite kosntigt att vi ska ha invigning nu när huset inte är klart. Dröjer liksom ett år, men men.. Vi fick speciella invigningströjor som alla butiker ska ha. Slibbiga vita äckliga saker. Jag citerar en tjej på jobbet : "jag ser ut som en stor blubb i den här!" Jag trodde att jag skulle komma undan eftersom jag har slutat kl 19 då invigningen är, så jag ba, ska jag också ha en? Chefan ba, ja du kommer inte undan! Attans bananer! Haha!


Nu har jag och syrran gjort värsta gourmémiddagen (haha), så idag har jag fått mat i magen^^ Ser på Ugly Betty just nu, och inväntar Grey's anatomy! Jag får rysnigar av reklamen för dagens avsnitt. McDreamys blick och leende som han ger Meredith när hon är ledsen. Man riktigt ser hur mycket han tycker om henne, så KYSS henne!! Haha! Asså jag blir verkligen hypnotiserad av reklamen!
Jaja nog om det, nu ska jag göra nått annat!^^

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0