Hemma igen!

Om ni tror att jag övedrev min lilla skada som jag fortfarande har, så kolla in en bit av mitt ben därnere^^ När är jag typ lilabrun, haha!

Har ganska nyss kommit hem nu. Min nacke känns ganska död efter att ha sovit i bilen. Alla som har testat det vet ju hur normalt man ligger med huvudet, not! Jag är som ett litet barn i bilar, somnar asfort, speciellt om det är mörkt ute!
På vägen ner tog det typ drygt fyra timmar, ni kan ju anta hastigheten det gick i, haha! Plus att vi stannade två gånger efter vägen. Är ju 50 mil dit härifrån, så det gick fort!!
När vi kom fram så åkte vi ganska snabbt in till stan för att äta något. Jag åt en toast med parmaskina och mozzarellaost om ni är nyfkna^^ Sen strosade vi  affärerna, ganska liten stad det där. Vi gick in på BR leksaker och där blev vi kvar ganska länge. Mer för oss vuxnas skull än barnens tror jag, hahaha! Vi hittade en sjukt kul kyckling xD Man skulle strypa den med handen så började den kraxa, kinderna blev röda, ögonen ploppade ut och den viftade med vingarna och benen^^ Asså det va den fulaste leksaken jag sett, men det är hemskt att den finns i en leksaksaffär. Jag och Lotta stod dubbelvikt av skratt och pysslade med den där^^ Den hette faktiskt Anger nånting så det kanske är meningen att barnen ska avreagera sig på den där istället för på andra^^ Jag kom iaf ut därifrån med olika sidenband som jag fyndade.

Efter vår tacosmiddag som var supergod så spelade vi poker och drack lite. Det var första gången jag spelade riktig poker med marker och allt, gissa om jag hade problem att fatta, hahaha! Sen alla ord, jag ba omg! Jag åkte ut först av alla (oväntat^^), men jag tror att jag har fått lite grepp om det nu genom att se dom andra. Jag tror att jag skulle gilla det bättre om det inte tog sån jäkla lång tid. Är lite trist att sitta och vänta bara på att det ska ta slut^^

Sen nu när vi skulle åka hem så drog jag bara mössan på huvudet, för jag hade inte planerat att se nån, och mitt hår var katastrof! Orka fixa för en biltur liksom, men iaf så stannar vi för att äta (önskar att jag hade vetat det innan) och tror ni inte att det sitter en buss med hockeykillar där då! Eller om dom spelade själva vet jag inte, men de stod modo hockey på bussen. Brorsan sa att det var J20-laget så jag tror på honom^^ Det var inte kul!^^

Måste dra ett par repliker som syrrans barn sa i helgen! Igår fick barnen Pirates 2 när vi va på stan, sen titade vi på den när vi kom hem. När alla vi satt vid bordet innan maten så kommer han in och drar hela slutet i filmen.

Syrran: Jaha nu behöver inte pappa se den (han satt också vid bordet), han har inte sett den än!
Oscar: Men jag berättade ju bara hur den slutade!^^

Sen idag så öppnar jag dörren till dom när dom kom hem från sin promenad.

Oscar: Vad är det med dig då, har du druckit vin?

Fråga mig inte vad den sista repliken kom ifrån för det hade jag sannerligen inte gjort idag^^ Haha!

Hoppas ni har haft en trevlig helg! =)

  Lilla Ebbe 1 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0