Restaurangbesök & Släkträff

Sista veckodagen på jobbet, och jag måste naturligtvis göra bort mig! In kommer för en gångs skull en söt kille. Typ runt 23-24 skulle jag tro. Så står vi tre stycken vid kassan för det fanns sjukt lite att göra i fredags där. Så säger ena när han kommer till kassan att jag ska ta det med ett flin. Jag ba okej, så tar jag skon av honom (faktiskt den skon som jag är kär i där, och önskar att jag hade en pojkvän att tvinga på, pluspoäng för det^^), och går bakom disken till herrlagret. Of course så står det massor av hyllor där på golvet som jag missar och snubblar rakt över. Jag håller på att dyka på näsan så mitt i skramlet ger jag utlopp för min skräck i ett djungelvrål innan jag får tillbaka balansen! Så stoppar Mikaela in huvudet och kollar vad jag gör, jag ba I'm okay^^!! haha! Snacka om att mina kinder hettade och var samma färg som brandbilen när jag kom ut till killen igen!

På kvällen åkte jag till sandra men min chipspåse i högsta hugg^^ Vi bänkade oss i hennes rum och kollade på saw 2! Jag är lite efter med den, men bättre sent än aldrig! Jag måste ju se den nu så jag kan se 3:an så fort som möjligt! Jag gillar verkligen såna filmer, men asså dom där är ganska magstarka, så himla blodiga! Man ba ajajaj! Störda saker dom hittar på också, liksom vem kom på det manuset^^ Många har sagt att tvåan är bättre än ettan men jag ve inte vad jag tycker^^. Den var då mer blodig iaf!
Vi klämde in lite idol också innan filmen, men orkade inte se klart. Sen hade jag min premiärtur med Sandra som chaffis, och jag kom hem då med^^ haha!

Igår var jag hos mamma. Fick erbjudande om att gå ut men jag orkade inte^^. Så åkte jag och syrran till affären, där träffade vi mormor och morfar! jag ba ska ni till oss nu =O Dom ja, vi ska bara handla lite! jag ba Evie, spring, jag vill inte parkera framför deras ögon, haha!
Dom hann väl nästan bara åka innan bror Fredrik och Lotta kom på besök. Lotta snaggade Anders, så nu har inte han mycker hår kvar! Med sig hade dom stora chokladkakor och brownies, jag ba hello^^ Sen såg jag mamma mata ena hunden med en browniebit, jag ba omg är du galen?? =O Den kunde ju jag äta! haha! xD
Apropå mamma så har hon varit på mig om ett armband jag lånade till balen, men som hon inte hittade nu. Jag ba nej jag har inte det, för alla andra balsmycken vet jag vart jag har, och jag har inte använt dom sen balen. Hon har letat massor och frågat mig ännu mer! Så idag tappar jag nått bakom min byrå så jag drar fram den, och vad ligger inte där då? Jo mammas armband. Jag ba här mamma! Hon ba vart var det? Jag ba *host*på golvet*host*! ^^ Gud, vad jag hatar att ha fel! haha!

Idag var jag på Stekhuset och åt med andra sidan av familjen. Vi var alla pappas barn, brorsans sambo, min systerdotter, och självklart pappa som bjöd^^ Jag fattar inte vad som är så svårt att förstå när man säger genomstekt! Alla utom min bror skulle ha det, och han var verkligen en av dom som fick dom mest välstekta. Jag skulle hugga in på min bit, men den var alldeles rosa, jag ba urk!! Sen bytte jag med syrran, och vi fick nya om vi ville. Men maten var jättegod iaf! Efterrätten var också trevligt, haha!

Nu ska jag bara jäsa framför datorn, eller möjligtvis soffan, haha^^ Emma har ju sagt att jag inte är känd för korta bloggar, så det är bäst att jag slutar!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0