Summan av kardemumman...

Hockey var det alltså igår, spänd av förväntan som vanligt satte jag mig i ishallen och tittade på matchen! Jag älskar när hemmalaget presenteras och det sprutas glöd och spelas pampig musik. Det ger mig typ gåshud (eller tuppskinn som mamma säger^^)!
Det blev iaf lite action i tredje perioden! Slagsmål så hjälmarna rök, jag satt typ och gapade som vanligt när det blir fight!^^ Jag känner bara hur ont det ska göra!

Det bästa: Alla helt crazy supportrar som skriker saken som: Åk skridskor Hedström, det är för fan hockey vi pratar om, och tackla för helvete! Nog för att jag själv ser mig som timråfan, men jag tycker att det är roande när man tar det lite väl seriöst! Jag trodde samma karl skulle få en hjärnblödning vid HV71:s 2-0 mål, vid det tredje målet lämnade han ishallen!^^

Det sämsta: Att Timrå IK förlorade, som på alla andra matcher jag går på! Haha!

Idag drog jag med syrran för att köra lite bil. Det kändes helt okej faktiskt, jag skulle bara behöva bli lite säkrare på alla regler^^. Mörker drar jag mig fortfarande lite för dock, och helt ensam i bilen har jag inte testat än! Det kommer nog det med. Jag har ju faktiskt inte ens en bil att köra själv! Apropå egen bil så fick jag en rosa rattmuff och en rosa isskrapa i körkortspresent av mamma och Anders! Det kallar jag sätta personlig prägel på min blivande bil, hahaha! Det är med spänd förväntan jag kollar posten imorrn, mitt rosa alldeles egna kort kan kanske finnas med^^ Eller fakturan som jag får hämta ut det med snarare^^
Jag fick även en trevlig summa pengar som jag ska spendera imorrn på en blus från Zara! Ska även kolla efter nya jeans och eventuellt hämta ut mina leopardskor! Ny läppglans efterlyses också eftersom jag
klantigt nog har tappat min underbara, och jag vet inte ens om den finns kvar =O
Jag saknar även min vita skjortklänning så om nån har lånat den utan att jag minns det så hojta gärna innan jag själv (eller Sandra) får hjärnblödning!

Igårkväll så letade vi hysteriskt efter något vettigt att se på tvn, men det fanns liksom inget. Till slut hamnade vi på norska trean och ett program som hette Sexskolan. Och ja.. det var verkligen en sexskola, Efter det programmet såg vi en dokumentär om att förstora snoppar... trevlig tv-tablå, verkligen! Haha!

Måste bara avsluta med att säga att jag HATAR när folk inte svarar på viktiga mail! Jäkla strama företag som skiter i det man undrar över även om man KLART poängterar att det är viktigt att få information! Gaaah ta er där bak!




 Jag och Bäbis ute i snön igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0