The moment of truth^^

Idag kom bekännelsen, mamma frågade hur många skor jag har köpt under min tid på Wedins. Jag har köpt ut sex par skor och två par tofflor på sju veckor. Jag kan alltid trösta mig med att man får bonuscheckar till slut när man handlar så mycket, haha! Hur hon visste om leopardskorna vet jag faktiskt inte, jag blev helt chockad när hon nämnde dom^^
Nu finns det ett par stövlar och ett par tofflor som jag inte kan släppa taget om riktigt, får se hur det blir med dom i framtiden, nu ska det ju köpas julklappar också! Nån som har bra julklappstips? Jag hatar när alla säger att dom vill ha en kram eller snälla barn, alla vill väl ha paket. Annars blir det som Teliareklamen, hahaha! jag ska bara unna mig en liten klänning först, sen ska jag lägga mina pengar på andra. jag tänkte ha den på jul så det är en bra investering, eller hur? Den lilla svarta och mina leosar blir asbra^^  Skulle behöva en läppglans från make up store, ny hårfärg och ett par knästrumpor också faktiskt... Omg listan kan ju bli lång om jag fortsätter!
Jag har önskat mig den första julklappen också, en ascool resväska. Fråga mig inte varför jag vill ha den egentligen, men liksom take a look så ser ni att det står mitt namn på den, den är så jag som en viss person skulle säga^^

Jag var inne på Kicks idag, och när jag står där och väntar på en i personalen så hör jag nån säga:
 
Hej, hej på dig!
Jag: Eh hej!
Vart är du nu då?
Jag: Öh, på wedins.. *sätter på ett klistrat leende*
Trivs du där då?
Jag: joo, men jag ska snart sluta.. *ser ut som ett frågetecken*
Visst gick du på ljusta? Du ser så annorlunda ut..
Jag: Eh, joo.. *tänker så det knakar på vem sjutton människan är*

Sen kom killen tillbaka, och jag gick därifrån. slog det mig vem det var, haha Min gamla lärare! Den enda som nånsin har gett mig vg i matte, haha!

Dagens roligaste var för övrigt när jag sa att mikaela påminde om Sebastian i lilla sjöjungrun när hon knappar på kassatangenterna. Ni vet ljudet som blir när han springer på stenarna med klorna, haha! Vi skrattade gott åt det^^

Pappa kom också med en Einsteineplik. Jag visade mitt enorma blåmärke.

Han: Vad har du gjort? =O *värsta chockad*
Jag: Jag sa ju att jag ramlade in i bilen!
Han: Ramlade du under?
Jag: Haha näe, jag ramlade in i den öppna dörren.
han: Det där måste ju ha gjort jätteont! =O
Jag: Öh daah!^^

 Trolley från Wedins accessoarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0