Au pair...

Nu så var nyss Marie hä.r Vi började prata om au pair i usa igen. Jag vill så himla gärna åka, men jag får ångest av tanken. Liksom ett år! Jag kan ju inte påstå att jag har allt för mycket som håller mig kvar, men det känns så läskigt på nått sätt! Jag måste fundera vidare, är ju inte förrän till våren... Känner mig som värsta mesen, jag lär ju knappast missa nått hemma. Jag lämnar inte direkt mitt livs kärlek här hemma heller^^, haha!

Nu till lite bättre nyheter! Jag har sett en enklare version av the love of my life, nämligen en jacka! jag har sett den på en kund på Wedins men inte vetat varifrån den var, så idag efter jobbet gav jag mig ut på jakt! Svängde höger, sen vänster och där hängde den! Så imorrn är jag ny jackägare! Har ju även lagt undan ett par supersnygga skor som jag ska hämta ut nån gång! Kommer ett par pumps i december också som jag inte tror att jag kommer klara mig utan! Visserligen har dom klack, vilket jag inte vill ha, men asså dom är grymt snygga! Måste, måste, måste HA!! =D Om dom kommer till svundsvall, så långt har jag inte tänkt än, haha! Bara jag håller mig till folk som är minst 1.70 när jag har dom på, så jag inte känner mig jättelång! Men killarna är ju iaf längre^^ Sen måste jag bara visa mina andra darlings, som tyvärr inte har kommit in i sundsvall! Nog för att leopard inte heller är min grej, men dessa skor är heta!^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0