GAAAHH!!

Nu vill jag gråta!! Jag hade skrivit ett LÅNGT inlägg som nu försvann... Jag orkar inte dra hela historien igen..
Jobbet flyter iaf på. Jag vill gråta varje gång jag ska packa in skokartonger på lagret eftersom det inte finns plats där egentligen och man måste då möblera om efter ett nummer. Sen blev jag nästan dödat av ett par mördarkängor igår som rasade ett par centimeter från mitt huvud. Axeln tog smällen istället och ömmar ganska bra, det gör faktiskt ont från höga höjder^^ Sen blev jag klämd mellan dom rullande hyllorna av en annan tjej som inte såg mig^^ man skjuter liksom hyllorna åt sidan för att komma åt andra, jag ba ajaj typ! Fötterna värker, träningsvärk i benen, ont i ryggen, ingen ork i kroppen överhuvudtaget! Annars är det ganska okej...

Dagens höjdpunkt 1: ola i mixmegapol!
Gry: Ola vill bara va med Agnes!
Ola: VAA?
Adam: Näe Ola vill vara med Felicia!
Ola: haha dom frågade vem som var sötast och gjorde en stor grej av det!
Adam: Så du vill inte dejta Felicia?
Ola: Nej!
Gry: Ola vill ta Felicia bakifrån!
Adam: Gry!
Ola: Näe nu är det lite hårt här asså!
Adam:Gryyyy!
Ola: Herregud, jag sa ju att hon var konstig!
Adam: Igår var hon elak, idag verkar hon pilsk!
Ola: Idag är hon bara weird!

Dagens höjdpunkt 2: Jag sitter i körskolebilen och kör efter skyltar, när läraren pekar på en och frågar vilken fil jag ska ligga i.
Jag: Eh höger?
Hon: Ja kolla vart pilen går på skylten!
Jag: Jaha ska man ligga under skylten om man ska köra där! Det hade ju underlättat en del om jag visste det!
Hon: HAHAHA *asg* Förlåt att jag skrattar!

Dagens höjdpunkt 3: Höra skvaller om anställda av anställda är alltid lite roligt!

Dagens höjdpunkt 4: När den andra tjejen sa att jag skulle tänka ut hur vi skulle möblera om i hyllorna eftersom jag är den smarta, och när hon kallade mig präktig för att jag inte tillät att det stod Puss på skokartongen!^^

Dagens höjdpunkt 5: När hon fick utbrott för att jag omedvetet säger space istället för plats hela tiden xD


Åh vad trött jag är, känner mig sjuk också, ska bli trevligt med helg!
Och by the way, om den finns nån frivillig hunk som vill massera mina fötter så är det helt okej att slå en pling!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0