Kvällen

Har tillbringat kvällen framför Idol, och omg Danny!! Shit vad bra han var, jag hade gåshud värre än gåsarna själva! Jag har ingen direkt favorit där egentligen, ingen är riktigt min smak (blä för rockidol), men ikväll var danny överlägsen helt klart! Eftersom Natalie är lika vacker som snön är vit så fick jag ett seriöst anfall om att jag måste färga mitt hår mörkare igen! Inte för att jag kommer se ut som henne (man kan ju önska) men iaf^^ Så antagligen blir det ordnat imorrn, lite pirrigt faktiskt! Om jag inte ångrar mig först.. haha! Jag tycker faktiskt inte att hon förtjänade att åka ut ikväll! Jag trodde att Cissi eller Erik skulle åka som juryn!

Vi fick även fint främmande ikväll! Nämligen en fjäril som tittade in! Det matchar vår oranga inredning i vardagsrummet asbra! Sen att jag hoppade i soffan under en inbillad fjärlisattack ska vi helst glömma^^ Ska nog se efter vart den tog vägen nu!


Godnatt gott folk! ;)


Vårt nya husdjur^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0