Omg!

Jag tror jag blev chockad mest hela kvällen igår. Hände en grej som jag bara inte kan smälta. Jag har ju absolut inget att säga till om, men jag vet inte om jag riktigt kan acceptera det. Hela grejen var alldeles för konstig, jag tappade talförmågan! Nu är det ju inte meningen att göra alla nyfikna och så, men jag kan verkligen inte skriva ut det här, vore inte rätt för det är andra personer det handlar om... Jag vet liksom inte vem som vet om det överhuvudtaget så det ska inte komma från mig....

Om jag spolar tillbaka kvällen till början, så måste jag bara säga att jag hade superkul! Vi träffades ju alla hemma hos en tjej vid sju, sen så satt vi där och åt och drack! Filmade även in massa historier med filmkamera, haha! Ganska skumt hur mycket privat man kan dela med sig så snabbt till folk man nyss lärt känna!
Fick även höra att jag var väldigt vacker av en kille ute, jag ba åh tack!^^ Haha!

Jag tror inte att det finns nån bra avrundning på kvällen så jag slutar här! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0