Resumé

En kort resumé av den senaste veckan! Alltså, jobbet började för en vecka sen, jag kan gladeligen säga att jag har lärt mig det mesta med kassan nu också, haha!  Även om det är tungt att kliva upp på morgnarna, och jag längtar hem vid fyratiden så flyter det iaf på bra. På tisdag är det invetering så då ska jag eventuellt ta hand om butiken, omg säger jag bara^^ Sen på onsdag jobbar jag stängning för att lära mig det med. Alla som jobbar där är faktisk yngre än jag trodde också så det är kul, sen är en dotter till en karl som spelar i min styvpappas band! Världen är liten insåg vi idag! =)
Igår gick brandlarmet på världshuset också! Vi lallar på med det vanliga, jag står i kassan med en kortkund så kvittot måste ju komma o allt, haha, sen börjar det tjuta! Dom ba ut!! Jag ba eh du måste skriva på först!! Det var lite trevligt med action mitt i vardagen eftersom det var falskt alarm, men det kom tre brandbilar med brandmän! En var så het, man ba hey mr firefighter, save me!!^^ Och för er som undrar var det önsketänkande, jag sa aldrig det högt^^
Hmm.. vad hände mer då.. Åkte till mamma och bekantade mig mer med den nya hunden. Jag är lite emot att ha hundar i sängen men när hon låg på mitt golv när jag skulle sova, och hoppade upp brevid mig i sängen så kunde jag inte säga nej.. Hur nekar man såna puppyeyes? Var rätt så mysigt att kura ihop sig där, men hårigt!! Svart hår på vita sängkläder, not good! Men det var bara en engångsföreteelse iaf och det finns tvättmaskin!
Fredrik och Lotta var hos oss en kväll också. Nu börjar magen puta lite, är såå spännande! Längtar verkligen efter bebisen nu =) Har sytt en Nalle Puh-pyjamas och ett lapptäcke förut som den kanske får om det blir en flicka! Bebisen väntas i mars, lääänge kvar!

Nu har jag typ minnesförlust så jag minns inget mer, haha! Jag är lite övertrött också så det kan ha med saken att göra^^ Ska upp och köra dubbellektion imorrn igen, SUCK!!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0