Rosa oktober

Innan jag börjar så har jag kommit på nya hatobjekt inför den kallare perioden!

1. Blöta löv! Trottoarerna är fulla av dom och dom blir så jäkla hala!
2. Ångan när man andas! Seriöst, hur kul är det när alla kan se hur otränad man egentligen är när man flåsar uppför backarna?

Nu ska jag komma till livets goda (det handlar om Ola så jag hänvisar till nästa stycke om du inte är intresserad)! Ola på tv igår, omg säger jag bara =D Alla som är lite intresserade av honom vet att hans musikkarriär började på katterevyn på hans skola. Där fick han rollen som robinson-Robban och sjöng en låt om mattanterna i badbrallor! Då tänker man sig en vältränad Ola i badshorts och bar överkropp. Trevlig tanke om jag får säga det själv^^ Dom visade iaf ett klipp från det på Bobster när han berättade om sin karriär, och hur såg det då egentligen ut? Jo, Ola stod på scen i minimala speedos och en liten t-shirt! Var det allt jag aldrig skulle kunna föreställa mig? Ja! Var jag paff över att det visades i tv? Jaa! Skrattade jag länge efter? Omg JA! Jag kan ju konstatera att ingen levande varelse borde bära speedos!! Men omg vilka muskliga lår han hade^^ Jag säger ju att fotbollskillar är underbart!

Nu till dagens ämne! Som ni kanske vet är min favoritfärg rosa, och vilken månad är då roligare än oktober? Ingen! =) Mycket trevligt att oktober är en rosa månad med byggnader och allt tycker jag, och anledningen är ju självklart rosa bandet och bröstcancer.
Bara för att de passar så bra så ska jag nu bjuda på några av mina egna rosa favoriter för tillfället, utan rangordning^^

-Självklart rosa bandet! Vem kan inte lägga ut en tjuga för att stöda forskningen!
-Mammas kök som för tillfället har rosa inredning!
-Ldb goes Pink! En specialutgåva från ldb som luktar underbart gott! Jag har bodylotiontuben!
-Mina supercoola asbilliga flipfloptofflor! Man kan inte gå i dom men coola är dom iaf!
-Boken PS Jag älskar dig! Skriven av Cecilia Ahern! Fruktansvärt bra bok som även ska bli film!



            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0