Söndag, söndag...

Så var det söndag igen! Det är nog veckans värsta dag. Jag tycker den består av ångest av alla möjliga slag... Typ helgens bravader eller skola/jobb dagen efter! Man måste kliva upp tidigt också, inte alls kul! Min helg har ju iaf varit lugn så idag lider jag bara av morgondagens ångest som jag ser framemot med blandad förtjusning! =)

Efter mitt senaste inlägg i fredags så roade jag och syrran oss med kameran^^ Vi stoppade munnen fulla av löständergodis och flummade. Väldigt kladdigt och svår att få till men kul var det xD
Igår var jag också bara hemma faktiskt.  Jag hade planer om att följa med ut men jag ville hellre vara hemma med mamma. Jag är inte där så ofta nu för tiden, och hon ska opereras imorrn så det kändes viktigare för mig att vara där! Den nya hunden kom igår också! Söt men så liiiten!! Iaf vi som jämför henne med våra andra hundar, nytt folk skulle säkert tycka att hon är stor om dom såg henne ensam. Vi var ute på en snabb promenad med alla tre hundarna igårkväll, och jag top Gina, den nya! Vi är typ vana med att dagens aktivitet för våra hundar är att ligga i soffan på rygg (se bilden nedan), latare djur får man leta efter! Tro mig att jag blir chockad när jag småspringer lite med Gina för att komma ikapp dom andra och hon ba svisch!!! Jag ba AAAAHHH!! haha jag var otroligt nära att dyka på rumpan där, det var ju halt ute också! Gina springer som en normal hund, inget lunkade som jag är van vid, haha! Men det är bra att veta att jag kan springa med henne i skogen sen! Lite roligare med action!
Färgade håret igår också som jag sa^^ Inte lika drastiskt som Natalie dock, men betydligt mörkare (vilket inte syns så bra på bilden)! Det blev asbra, jag är jättenöjd! Nu har halva familjen sagt att jag passar mycke bättre i mörkt och att jag ska hålla det så^^ Vi får väl se, haha!

Idag har jag bara städat mitt rum där. Syrran blev ju aktiv så jag kunde ju inte vara den sämre systern själv^^ Men det behövdes också, haha! Jag är inte den mest ordningssamma personen precis^^ Efter det så läste jag ut Stenhuggaren. Camilla Läckbergs böcker är verkligen bra, rekommenderar dom starkt! =) och sist men inte minst så sitter jag i stan nu igen hos pappa! Kändes smidigare eftersom jag måste kliva upp vid sex imorrn eftersom jag ska köra innan jobbet. USCH!

Dagens höjdpunk var att det inte regnade på dagen! Det var liksom SOL som verkligen har lyst med sin frånvaro den sista tiden! Fick mig att längta till sommaren och solbrännan redan. Bilden nedan är för typ tre år sen, min allra brunaste sommar, haha! Bara typ sju månader kvar till nästa sommarsäsong...


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0