Allt om män...

Jag väntar på att den här boken (För kvinnor som tror sig veta allt om män - eller önskar att de gjorde det )ska komma in på lager igen så jag kan beställa den! Det är ett par som skriver massa liknande böcker ihop som har gjort den. Tjejer, jag lovar att dela med mig om jag förstår mig bättre på andra könet efter att ha läst den, haha! Det finns även en likadan för killar! Finns även en annan jag vill ha, men den finns bara på engelska så jag vet inte om jag orkar läsa den^^ Den heter Why men don't have a clue and women always need more shoes!
Och nej, jag vill inte ha dom på blodigt allvar^^, jag gillar bara att läsa underhållande böcker! Deras ska vara väldigt roliga!



image282 image283

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0