bad memories...

Lite hastigt inlägg tidigare, men jag hade lite bråttom! Klev uppp rätt sent idag, sen var det bara att hoppa in i duschen och göra sig någorlunda fixad inför middagen. Vi fick ju som sagt besök av Fredrik & Lotta, mormor & morfar + Anders mamma idag!
Jag trivdes verkligen med lille Isak i famnen. Lotta ba, vill du ha avbytare? Jag ba NEJ! Haha! Ingen fick ta honom av mig när han väl hade landat^^ Sen sa nån, det klär dig! Mamma ba, sätt inga griller i huvet på henne nu!^^ Men visst skulle det vara trevligt med en egen om typ tio år eller nått! Sen blev det iaf dags för alla att åka, så min arm som var död fick vila. Jag hann inte längre än till hallen innan jag slog nästa arm i skåpet så den också blev ur funktion^^ Jag fattar inte hur jag kan vara så jäkla klumpig!
Var in till stan en sväng nyss med mamma och Anders, så kommer Blueberry hill på radion. Jag och syrran hatar den låten, Anders har hjärntvättat oss med den när han spelar, haha! Så sitter vi där bak och muttrar om den. Jag ba, men det finns en värre låt, du vet den här *du dududuu* Syrran ba, ja du menar Red river rock! Men det är ju pappas fel! Jag ba jaa usch! Så hinner bara Blueberry hill sluta så kommer den andra jävla låten efter! Jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag hatar den. Den ger dåliga minnen från barndomen när pappa stod med sina kompisar och trodde att dom kunde spela. Vi fick höra samma intro om och om igen, för ni ska inte tro att dom kunde hela låten, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0