drömmar...

Jag måste berätta om min dröm inatt medans jag minns den! Vi var typ asmånga som var på en öde ö som vi inte kunde lämna. På nått sätt lyckades vissa iaf ta oss därifrån, men eftersom vissa var kvar så skulle vi tillbaka. Denan gång med alla lumpens killar! Jag gick med nån kompis på väg dit och vi var med min gamla handledare från högstadiet, som tydligen skulle gifta sig! Hon var värsta bridezillan och pratade mest om nagellack tills vi kom fram. Jag gillade inte alls tanken på att åka tillbaka till den mörka ön, men tydligen så hakade jag på ändå. Alla förpackningar som var öppnade på vägen dit funkade inte när vi kom fram på ön heller. Man kunde inte ens dricka ur ett mjölkpaket! Sen var en gammal klasskompis som heter Jonas med i drömmen också. Nån sa till honom: Du måste äta nu så vi kan ta av dig byxorna! Liksom , what? Haha!
Alla lumpenkillarna bara vällde in på stranden där, och det var alldeles mörkt och kusligt! Sen vaknade jag av min väckarklocka så jag fick aldrig veta hur detta skulle sluta! Jag vet inte om jag blev lättad eller besviken!^^
Slutsats: Jag tror att jag ser på LOST för ofta... Haha!

Kommentarer
Postat av: Marla

Hej.. hur gjorde du när du skrev om Grey´s? När du gjorde testet och visade vem du blev??

2007-04-10 @ 17:42:34
Postat av: snorsandra

gå på stan med mig i morgon :) fika fika fika

2007-04-10 @ 17:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0