Fler pics...

Madde ville ju se nån annan bild också, så jag får väl ge med mig! Den här var ungefär den mest seriösa bilden som togs!


117070-274



Sen måste jag bara varna för bilden som kommer här under. Fram med haklapparna, för skönhet av detta slag kommer ni aldrig få skåda igen!



117070-271



Haha japp, det var ett skämt! Hur jag lyckades se ut sådär är ännu ett mysterium! Nästa bilder är väl dom mest normala, så jag får väl bjussa på dom också^^



117070-272  117070-273

Visst blir världen lite roligare om man kan bjuda på sig själv?^^

Kommentarer
Postat av: Madde

oh holy gosh... jag förstår om du frös xD haha...hur gick det i tävlingen föresten ?? hehe.. ja och jag fick reda på att jag skulle få tillbaka typ 2500 idag =D haha....pengar som gärna får komma =D hahaha

du får väl dina snart du med... =)
för du jobba väl förra året du med?

2007-04-12 @ 20:19:38
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0