Freaky friday...

Dagen började så bra idag. Fick höra igen av en tredje person att jag var så fin idag! Alltid lika kul att höra när man är trött och less! Sen när jag står ute i kassan ensam med flera kunder så går det folk förbi utanför. Jag tittar ju som vanligt när det händer nått, så var det en bekant person som gick förbi. Han har alltid flirtat en massa så när han såg mig flinade han och blinkade med ögat, haha! Man blir ju lite generad, så jag började skratta och alla kunderna såg vad han gjorde^^ Lite pinigt faktiskt, haha! Men det roade mig en stund till på jobbet iaf!
Sen gick jag hem över lunchen. Hade klänning på mig idag i sommarvärmen. Alla äckel runt 50 år som tutar och vrider nacken av sig, kan typ gräva ner sig nånstans. Ni är äckliga! Sen fick jag lite ljuv utsikt idag igen^^ Trevligt, trevligt! Efter lunchen skedde då det som jag har haft ångest över ett bra tag nu!! Jag snäste åt en kund... Jag är den värsta expediten ever! Jag har hett temprament, och när nån behandlar mig som jag vore dum i huvet, så reagerar jag, oavsett om jag borde eller inte! Blä...

Kommentarer
Postat av: Madde

haha dufår väl lägga ut lite bilder så man får se dig hur du ser ut när du är jobbklar ;) hahaha

2007-04-28 @ 15:19:02
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0