Fredag den 13:e...

Jag ska aldrig mer säga att jag har dålig humor, för vuxenhumor är fan sämre, haha! Nu kom pappa in, han ba titta jag har köpt en ny peruk, så har han en ny mopp på huvet! Kunde faktiskt lite låta bli att skratta lite^^
Till ett annat ämne! Jag har alltid varit rädd för den här dagen, fredag den 13:e brukar liksom inte vara min grej! Men idag har den varit helt underbar! Jag börjar med att bege mig mot stan, då blir det en exakt repris av mina spaghettiben pga en viss person. T.o.m på samma ställe, haha! Liksom vi brukar inte stöta på varann, nu var det andra gången på kort tid! Men hey, jag klagar inte^^ Sen har jag hittat massa roliga saker på stan, så det blev en lyckad runda där med!
Återstår bara hur kvällen slutar! Nu ska jag testa kläder!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0