God morgon...

Sitter här med dagens frukost, en miniarraksboll och en kopp Oboy, size enorm! Anna Skipper skulle gråta floder om hon såg min härliga kost! Blandat med dagens ångest! Dom ringde om mina biljetter till Grease imorse. Dom sa att jag måste hämta ut biljetterna där på E.on. Jag vet inte ens vart man ska gå, haha. Usch jag hatar sånt. Dom vet säkert inte vad jag pratar om när jag väl har hittat luckan^^ Jag fick iaf själv välja om jag ville gå på den tidiga eller sena föreställningen, så självklart blev det den sena!
Jag låg även och sov så man svarar ju med whiskeyrösten även om man försöker låta pigg! Hon ba, oj ursäkta om jag väckte dig (på skånska även^^) Jag ba, nejnej jag är vaken! Haha! Varför vill man aldrig erkänna att man faktiskt blev väckt? Är det för att man tycker det är pinsamt för personen som väcker en, eller skäms man själv? Jag vet då inte, jag gör det på rutin, haha!

Kommentarer
Postat av: alexandra

det där har jag också tänkt på,men inte blir man något klokare av det (a) HAHAH

2007-04-12 @ 21:26:48
URL: http://aaalexandra.blogg.se
Postat av: Moa

HAHAHA xD Jag är precis som dig, jag vågar aldrig erkänna om nån har väckt mig (a)

2007-04-12 @ 22:34:40
URL: http://mooosis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0