Godnatt...

Gud vad jag inte är pigg nu. Klockan är liksom elva på en frdag och jag skulle ha kunnat somna för längesen! Rean har verkligen tagit all min kraft, haha! Köpte ett par till skor idag faktiskt! Ett par vita tygskor med lite rött och blått i^^
Näe nu ska jag snart sova om min ryggvärk vill försvinna. Bäbis puttade in mig i en hylla i köket så jag fick hörnet rakt i svanken. Är alldeles öm nu. Men det går väl över...
Ni kan ju roa er lite för mig också ikväll, för jag är glad att jag stannade hemma, haha! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Godnatt! x)
Btw du är visst utmanad, haha, take a look i min blogg ^^

2007-04-20 @ 23:33:32
URL: http://lasseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0