grått...

Nada sol över Sundsvall idag! Faktiskt rätt skönt eftersom jag och syrran ska ner på stan och kika lite. Jag ska kolla på jeans och ballerinaskor. Mina älskade Björn Borg håller bokstavligen på att ramla sönder, men jag vägrar inse fakta. Jag har t.o.m sytt ihop dom för hand för att jag ska kunna använda dom, haha! Jag ska dock inte klaga på dom. Jag köpte dom för två år sen för ca 600-650 kr, och förra sommaren var det dom skorna som blev allra mest använd. Dom har sin rätt all vara sliten nu^^ Typ mitt bästa köp någonsin! Pappa sa åt mig att slänga dom men jag vägrade, så istället sydde jag som sagt, la på skokräm, satte tillbaka snörena, la i sulor, och smörjde in dom med Effekt (typ det bästa för att skydda skinnskor). Nu ser dom iaf hyfsade ut^^
Ojoj, nu rusar klockan iväg, jag måste göra mig klar nu, haha!


117070-239

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0