Kvällen på stan...

Så var en annan utekväll avklarad! Jag brummade iväg i bilen (som jag inte kan köra) och hämtade Sandra vid busstationen, sen åkte vi till mig och tryckte i oss tacos. Varför för man alltid känslan av att en explosion är i närheten när man äter det? Anyway, vid niosnåret kom även Marie och joinade oss. Var längesen det bara var vi tre, så det blev en hel del asgarv som vanligt medans vi sminkade oss klara för kvällen. Sen begav vi oss på trippande pumpsfötter ner till "bunkern". Ett ställe där Maries pojkvän och hans kompisar hänger, en av killarna bor där. Så där stannade vi ett tag och förfestade lite innan vi gick ner på stan!  
Vi gick till *trimvirrvel* COPPERS, haha! Vakten kollade på mitt körkort, sen ba, jag tyckte väl att jag kände igen dig men jag var inte säker! I really need to find a new place^^ Det var faktiskt ovanligt lite folk ute, men det är ju lön om bara 1½ vecka också! Hände väl inte sådär jättemycket som behövs skrivas här.
Sandra sov ju hos mig för hon skulle jobba idag. Klockan åtta hittar jag henne sittandes i sängen. Jag ba herregud, det är inte möjligt att vara vaken av sig själv nu! Hon kunde inte somna om så hon hoppade in i duschen och började göra sig klar medans jag sussade vidare en liten stund till, haha!
Eftersom det är strålande väder ute idag så bestämde jag att vi skulle äta frukost på balkongen. Helt underbart skönt! Det var min invigning av att äta ute för mig iår! Funderar faktiskt på att strippa av till bikini och sola lite nu! Nedan får ni skåda 100% morgonfrilla och sovkläder, enjoy! Haha!


117070-280 117070-281
 
117070-279 117070-278
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0