nerver...

Herregud, mina nerver kommer göra så jag får en hjärtattack i förtid eller nått! Först har vi natten som var! Jag kunde inte somna för jag var så jäkla rädd!^^ Jag hade fönstret öppet och det blåser stormvindar här, så hörde jag det vinade ljudet hela tiden plus att det var kolsvart, och jag är sjukt mörkrädd. Jag kände att jag var tvungen att stänga fönstret så jag hoppade upp, drämde igen fönstret och skuttade till sängen och drog täcket över huvet, haha! Yes, jag fyller 20 om tre månader och vågar fortfarande inte kolla in i gaderoben! Man vet ju inte vad som kan gömma sig där^^ Nä men allvarligt, det kändes som värsta skräckflimen, haha! Sen var jag ute på balkongen nyss och hörde nått skumt ljud, så jag lutade mig över kanten för att kolla, så flyger en kraxande skata upp och fladdrar om kring! Jag flög fasen en meter upp i luften och det kom ett sånt där välbekant skrik igen, hahaha! Jag är alldeles för lättskrämd för mitt eget bästa!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0