Packa, packa...

Sällan man fastnar här även om man har miljoner saker att göra! Jag måste verkligen packa, men det är så sjukt jobbigt. I really hate it! Ska åka till mamma några dagar, var ju ett tag sen nu. Måste gosa lite på Bäbis också! Angående bebis, vi ska få ännu en till i oktober, haha! Värsta babyboomen! Den här gången är det Anders dotter Carola som ska få smått. Det lär väl bli en tjej nu bara för att mina egna, nära syskon vägrar avla fram en sån, haha! Ska träffa Isak imorrn också, får se om jag vågar lyfta upp honom^^ Ska nog försöka få lite bilder när han är vaken iaf!
Näe nu ska jag hoppa ur pappas avlagda mjukisbrallor och göra nått åt saken! Eller förresten, dom får nog stanna på.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0