Trögt...

Jobbet idag har varit lite trögt. En skokartong rasade ner från tre meter på min hand och karvade bort skinn, that hurt! Sen kom det in världens surf**** till kärring (ursäkta uttrycket) som var så jäkla otrevlig så hon förstörde min dag, sen lyckades en av byggkillarna riva ner en bit av taket brevid ingånde kunder. Tycker lite synd om honom, det var nog lite pinsamt, haha! Tillråga på allt så drogs lunchen ut för dom andra så jag fick lunch efter tre, gaaah! Det är nog inte min dag idag, haha!
Har iaf passat på och ringt till mamsen och höra om syrra är intresserad av barnskor som fnns på rean, så nu har jag lagt undan sex par skor till. Jag har ungefär typ elva par skor och två väskor som ligger där nu^^ Men jag ska hämta ut dom imorrn, iaf alla skor som inte är till mig.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0