Utmaning...

Blev utmanad av Emma!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"men belackarna får nog tänka" Det enda läsbara i närheten är Hänt bild^^
2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
En gardin

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Sverige dansar och ler

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
18.54 (19.08)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Nyheterna på tvn

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag gick in ifrån bilen efter att ha varit hos mormor

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Emmas blogg

8. Vad har du på dig?
Svart polotröja, grå hängselklänning, svarta strumpbyxor, rosa nagellack^^

9. Drömde du något inatt?
Haha ja, och jag drömde med besked! haha x)

10. När skrattade du senast?
Vid middagen hos mormor

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej, faktiskt inte

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Haha, jag tänker inget speciellt, jag bara gör den^^

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Herregud, jag minns inte... Undra om det var Dagboken när Pernilla hälsade på!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
MYCKET! Bostad i sthlm, gbg, en bil, en häst, haha^^

16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om.
Öhm... Mina öron ser olika ut? haha

17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag säger som Miss Universum: Fred på jorden^^

18. Tycker du om att dansa?
Shake that talefeather^^

19. George Bush?
Fortfarande babyface

20- 21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka.
Theodore och Embla

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja ett par månader skulle va kul!

23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Jag tycker han kan sjunga en rolig truddelutt istället!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på dom här frågorna?
Syrran, Pernilla, Jennifer, & Alex

(Såg efter att vissa redan har gjort den, men shit the same^^)


Kommentarer
Postat av: onceinmylife

förstår inte denna blogg men jag var här i alla fall ,ha det gott

2007-04-21 @ 19:30:04
URL: http://onceinmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0