Den här gamla trasan...

Nu ska jag bädda ner mig själv i sängen, för det har varit en jobbig dag. Först allt med att syster flyttar, det var en sorglig historia, sen har jag mer eller mindre städat hela dagen! Var tvungen att ta tag i rummet hos mamma och rensa en del. Satt t.o.m och skurade golvet för hand, haha! Sen åkte jag ju hem till stan igen efter middagen, så det var bara att fortsätta här. Inte för att det ser så bra ut just nu, jag fastnade i min klädkammare istället^^ Med tanke på att hela rummet är fyllt med kläder men jag har ändå aldrig nått att ta på mig, så tyckte jag att det var dags och dyka ner för att se vilka plagg jag har tappat bort under alla andra högar! Sa senast igår till mamma att jag inte har nått att ha på mig när mormor och mormar firar sin 50-års bröllopsdag i september, men jag hittade en gammal trasa upphängd i hörnet! Tror det får bli den klänningen faktiskt, har aldrig använt den innan! Glansig, så den känns lite uppklädd, men längden är till knäna så den känns även anständig för en släkträff^^ Kanske hinner ändra mig, vem vet! Godnatt folks! :)



117070-492

Kommentarer
Postat av: linnea

hahah, typsikt mig. Jag fattar inte ett dugg, för det finns inget som står sådära i min mall:S

2007-08-20 @ 14:20:00
URL: http://linnealundstroem.blogg.se
Postat av: Madde

den var jättefin tycker jag :) ha den hehe

2007-08-20 @ 15:35:37
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0