Fy fan...

Vilken jävla dag, jag är totalt utpumpad. En av dom högre makterna (inte vår chef, men jag ska inte hänga ut nån) lyckades få två stycken ur personalen, inklusive mig, att gråta på jobbet idag, det är inte normalt! Vi sliter som djur för att få allt att funka i kaoset som är just nu, jag har jobbat övertid varenda jävla dag den sista tiden, jag har inte varit ledig på hela sommaren, och vad får man för det? Den andra tjejen pallade inte ens vara kvar, så hon gick hem. Det är inte normalt att få personalen att vilja gå hem för att man inte kan ta mer! Så kommer vår underbara räddare i nöden, och då var allt ganska lunt, men jag jobbade ju längre än henne, så jag hann med att få klagomål på hur jag packar upp varor också. Samma jävla sätt som jag har gjort ett år, samma sätt som alla gör, samma sätt dom det där stället själv har lärt mig!! När man har packat upp 15 kartonger ensam och det är tacken så vill man kasta allt i backen och ungefär säga, men packa upp resten av dom 15 kartongerna själv jävla hagga, men istället blir det att man snällt låser in sig på toaletten och gråter... Sen stack alla därifrån utan att säga till så helt plötsligt var jag ensam mitt i allt kaos, med jobbiga kunder och ingen annan som kan backa upp det man säger. Jag har varit så stressad och slut så hela jag har skakat som ett löv halva dagen med gråten i halsen. Jag brukar inte tycka illa om mitt jobb, men idag har varit den värsta dagen jag nånsin haft där... Jag är bara så himla trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0