Great...

Nu har dom börjat göra ändringar i schemat, så jag blir av med en av mina söndagar. I'm not so happy! 100% ob är inget man gärna vill ge upp, men jag blir åtminstone ledig en helg till om jag måste tänka positivt...
Jag var iaf ner på stan fast jag var ledig idag. Skulle fixa lite grejor. Skulle bland annat hämta ut en såndär kodgrej till gallerian, så jag slipper komma ihåg alla andra koder som dom byter ut. Det systemet har bara varit i typ ett halvår, men bättre sent än aldrig^^ Jag gjorde det med en annan tjej på jobbet, sen när vi var vid hissen så kliver två killar ut, dom ba hejhej typ! Sen ba, Men heeej Magdalena! Jag ba, öhm hej (vem tusan är du, typ)... Men sen såg jag ju att det var en gammal klasskompis från grundskolan, vi gick t.o.m lekis ihop! Han hade blivit så vuxen, så jag kände knappt igen honom, haha! Han ba, vad gör du här? Jag ba öh vi ska hämta såna där öhm ploppar till dörren så man kommer in... Han ba, en sån här? Jag ba, ja precis! Vet du förresten vad dom heter? Han ba, ja tag, haha! Jag och den andra tjejen hade stora problem innan med hur vi skulle förklara vad vi behövde. Känns som att plopp inte är ett givande ord^^ Så, tack för hjälpen!
Jag skulle också byta storlek på två par skinnhandskar som jag köpte förra veckan. Jag köpte dom när jag jobbade i Birsta, men sen såg jag igår att det fanns bättre storlekar i stan. Kanske inga handskar som jag kommer använda så superofta, men dom har kostat 500kr och jag köpte mina för 20kr, så det var värt det iaf! Sen efter det så gick jag med Sandra en liten stund. Hon skulle jobba, men åkte in lite tidigare så jag träffade henne där och åt en McFlurry. Marie kom in på jobbet igår också, så jag hann strosa lite med henne då! Nu är jag hemma all by myself hela helgen, så jag ska förena mig med mitt enda sällskap. Min nya Cosmopolitan...



117070-465 117070-464
117070-467

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon ba och han ba och ja ba och dom ba och vi ba.

2007-08-02 @ 18:54:22
Postat av: JojjeB

Oj, handskar, så kinky! Intensivare smak än piggelin? Piggelin som är så gott. Men man kanske ska våga prova, eller?

2007-08-02 @ 22:55:37
URL: http://jojjeb.blogg.se
Postat av: Helena

McFlurry...ååhh nu saknar jag RixFM Festival! (a) haha

2007-08-05 @ 23:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0