Köpa lycka...

Det sägs att man inte kan köpa lycka, men ärligt talat så ger det en viss tillfredställelse^^ Om inte annat just för stunden. Eftersom jag är expert på onödiga saker så har jag köpt två nya neccessärer som jag inte har nån användning för. Anledningen? För att jag ville ha dom. Den ena ser inte alls speciell ut när man ser den, men det är en sån med krok och nät så man kan hänga den i badrummet. Jag har ju sminkbord nu med alla mina grejor, så det var en liten investering tills jag flyttar hemifrån. Lättare att ha mina grejor i badrummet när jag bor själv! Den andra är stor, svart och i skinn. Ser manlig ut. Perfekt för en pojkvän att samla sina hårgrejor m.m i (ännu mer perfekt om man faktiskt har en pojkvän som kan använda den, haha). Sen köpte jag en palestinasjal. Jag ville bara ha den i min samling^^ Fast den kommer nog att bli använd nån gång!



117070-468 117070-469
  
117070-470 117070-471
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0