Krämper & vuxenpoäng...

Klockan är 20.55 och det känns som jag skulle kunna ha sovit klockan fem typ. Jag hann inte sova ut lika bra som jag trodde, haha! Vaknade vid nio av att mobilen pep. Var en pigg Sandra som var på jobbet som skickade sms^^ Sen hade Tequila fått nått fnatt så hon skuttade omkring utanför min sovrumsdörr. Hon ser ut som en bock när hon studsar jämfota in i madrassen. Sen låg Bäbis utanför och gnydde, för det var såå synd om henne när ingen var vaken och klappade på henne, haha! Fast Bäbis kommer undan med det mesta, hon är ju sötast i hela världen (förutom när hon dreglar på mig)! Inget slår när vi hittade henne liggandes i soffan, slickandes på en klubba. En riktig godisklubba som hon hade tagit från godisskålen och lyckats på bort plasten på. That's my girl^^
Hur som helst, sen åkte jag in till stan med syrran och hennes kompis för jag skulle förnya ett recept. Fick veta att jag tydligen har lågt blodtryck nu för tiden också. Så nu har jag ben fulla av nya blåmärken, en arm som slutade fungera normalt för ett par veckor sen, och lågt blodtryck. Jag känner mig mer som en tant på 70 år, än en ung tjej på 20! Nånting positivt med dagen är att jag gick på stan utan att handla en enda sak! Det är fasen bra jobbat för att vara jag! Jag har även tänkt tanken att öppna ett nytt sparkonto för att spendera mindre pengar. Perfekt med konton utan kort, för vem orkar gå till banken och ta ut pengar? Japp,snart kommer jag börja pensionsspara också, vänta bara!^^

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha det där med att känna sig mer som en 70 årig kärring är du inte ensam om.. jag glömmer saker.. idag låste jag in mina nyklar tex... iof i personalrummet bara men ändå.. man behöver nyklar för att komma in där -.- hahah.. sen för att inte tala om allt annat vardagligt som jag glömmer haha xD tur att man snart slutar.. man lixom dör väl i förtid annars oxå snart (a) oh yes det var skönt att bada.. dock hade ja inte badat toppless MED en kille om det inte hade vart för att jag hade druckit lite(a) hahaa puss

2007-08-13 @ 21:11:49
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Julia

Svar igen :) ;
Magdalena: Ja precis! Vissa dagar är bättre än andra, så är det alltid, vad det än är!
Haha jag har jobbat hela sommaren (A) , men det är bara någon timme antingen lördag eller söndag, det är något jag kan ta om jag inte är så trött att jag stupar. Hinner njuta hinner jag, tror jag :)

2007-08-13 @ 22:10:25
URL: http://juwlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0