Långsamt, långsamt, åh så långsamt...

Det var jättevarmt ute när jag vaknade så jag hoppade i min nya klänning och allt, men jag ändrade mig i sista minuten. Tur var nog det, för när jag tittar ut nu så ser det betydligt sämre ut! Alldeles grått och blåsigt! Bara det inte regnar när jag ska åka bussen hem. Jag hatar att åka buss, det är nog det sämsta med att vara ute i Birsta! Det näst sämsta är att man står ensam hela tiden. Sååå tråkigt! Kommer nästan inga varor att packa upp idag heller, bara två resväskor. Fast just nu roar jag mig med att lyssna på Everybody dance now, så jag vill helst bara ställa mig och köra lite Beyonce-shake, men jag låter nog bli för kundernas skull! Mormor och morfar finns i byggnaden också, och dom skulle nog inte bli stolt, haha! Gud vilket intressant inlägg det här blev^^ Så kan det gå i brist på annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0