Målat...

När min mamma får en idé så är det bara att nicka och hålla med. Det går liksom inte att stoppa iaf! Nu sist fick hon för sig att måla om alla köksmöbler vita för att få en såndär gammeldags look. Blev faktiskt fint, passar mycket bättre in i köket nu! Fast när hon väl fick smak på målningen, så har hon nu börjat gå lös i resten av huset. haha! Därför har jag nu spenderat förmiddagen med att måla om ett skåp med henne. Var ungefär som vanligt. Det är kul dom fem första penseldragen, sen blir jag less^^ Jag förstår inte hur jag lyckades måla om mitt rum när jag gjorde det!


117070-489

Kommentarer
Postat av: Linnea

Alltså, hur får du din bild så stor. alltså, bilden som är på dig :))

2007-08-18 @ 12:29:30
URL: http://Linnealundstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0