Ny jacka...

Ni kanske minns H&M-paketet som jag nämnde för ett tag sen, efter mycket om och men så kom det iaf hem till mig. Posten skickade det till fel ställe, så dom skickade tillbaka det till posten, som sen skickade tillbaka paketet till Ånge för sortering m.m. Det tog en vecka med extra strul innan jag kunde hämta det. Innehållet var iaf den här jackan som ni antagligen känner igen. Jag tycker att den är jättefin, gillar speciellt skorstenskragen, men jag vet inte riktigt om jag ska behålla den eller inte... Fast känner jag mig själv rätt så orkar jag aldrig skicka tillbaka grejor även om jag inte kommer använda dom^^



117070-511

Kommentarer
Postat av: Evelina

me want!!!! :P give to me ;)

2007-08-30 @ 19:15:40
URL: http://lonken.blogg.se
Postat av: Mickis

Jackan va jätte fin ! :D

2007-09-02 @ 14:03:51
Postat av: Linnea

åh:) så fin!

2007-09-03 @ 19:15:01
URL: http://Linnealundstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0