Annandagsshopping...

Var bara att kliva upp med tuppen imorse och pallra sig till jobbet. Kom dit och ser bara kaos. Dåligt. Vi var tvungen att bygga om inredningen så rean får plats, så jäkla jobbigt! Tur att rean inte måste ligga snyggt och prydligt i färgordning och allt iaf. Vi fick stå där bakom kassan och kolla på alla lyckliga människor som sprang omkring och reafyndade, haha! Vi smet faktiskt iväg en varsin snabbis på lunchen och tittade på det viktigaste, så jag fick med två tröjor hem. Har kollat på den gråa innan så jag passade på nu, och den svarta köpte jag bara för att ha till kjolen jag köpte till julafton! Sen sprang jag omkring och köpte massa produkter som börjar fattas i korgen i garderoben. Med andra ord blev ganska mycket pengar spenderat på ingenting egentligen!
Jag trodde lyckligt att jag var ledig imorrn, men icke... Sån tur hade jag inte! Är iaf ledig på fredag så då ska jag och syrran åka runt till lite affärer. Måste köpa mina ceriserosa julgranskulor innan dom tar slut. Jag är medveten om att julen typ är slut, men jag ska ha dom i min egna julgran i min egna framtida lägenhet. Man måste planera, haha!



117070-723117070-724

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0