Arg...

Jag är så jäkla förbannad på försäkringsbolaget nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Seriöst, vad är det för snåla jäklar som sitter där och bossar och vad tänker dom med! Fick besked idag om vad jag får ut efter deras uträkningar och sånt på sakerna som blev förstörda i olyckan. Dom har t.o.m dragit av hälften av värdet på kjolen som var helt jävla splitterny! Vad fan var det för slitage på den innan om jag får fråga????? Dom hade tom kvitto att den var köpt den veckan!! Resten av grejerna ska vi inte ens gå in på, jag är för arg!
Nu är det bara nästa försäkring som ska bli klar och skickas in. Den kanske går igenom till sommaren om jag har tur, haha! Måste allt ta såååå låååång tiiiiid...

Kommentarer
Postat av: Madde

oj :O hur mkt skulle du få ut då :O
och slitage på kjolen? xD hade du inte använt den första gången då när det hände? asså jävla skitbolag -.-

2007-12-22 @ 13:59:06
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0