Blandat...

Kom precis hemifrån jobbet, shit vad det snöar hårt ute. Gör ju ont i ansiktet! Var skönt att jobba idag faktiskt, när jag väl kom fram! Hade en miniatyrhund som sprang efter mig när jag gick till jobbet imorse så det tog lite tid! Den var utan koppel så varje gång jag gick förbi sprang den efter, sen fick jag vänta in ägarna så den inte skulle följa med flera gånger^^ Jättesöt var den! Fast det var ganska skönt att hoppa ur jeansen också när jag kom hem, som har tryckt på ett nytt blåmärke hela dagen. Råkade springa in i nått igår med höften så jag är alldeles svullen och blå, haha! Heffaklumpen, släng dig i väggen!
Har fått in ett par skiiitsnygga stövlar som jag blev helt kär i. Finns i kolabrun och svart, jag vill ha dom bruna! Måste ta en bild på dom nån dag för dom finns inte med på hemsidan. Vet bara inte om jag vill lägga ut 1200 på ett par stövlar till just nu. Har ju dom långa svarta som jag ska köpa + att jag redan har mina som jag köpte för två månader sen. Men ingen av dom är ju bruna... Haha dagens ilandsproblem^^

Kommentarer
Postat av: Stunning

De får du visa, för jag vill se. :)

2007-12-01 @ 18:30:36
URL: http://www.stunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0