Confused...

Kanske skulle ta en snabbdusch och krypa ner i sängen med Shopaholic (boken jag läser nu). Är så himla trött, och jag jobbar till stängning i Birsta imorrn så det vore väl bra med lite sömn. Är helt förrvirrad på dagarna nu när jag jobbar varje dag, jag vet knappt vilken veckodag det är. Idag insåg jag kl 10.40 att jag började kl 11 och inte kl 12, och då hade jag precis klivit ur sängen. Hej panik, haha! Tur att det är lugnt på morgonen så det gjorde inget att jag var sen.
Igår när jag var nere på Accenten så svarade jag; välkommen till Wedins skor i telefonen, en förvånad jobbarkompis som ringde därifrån (tur att det inte var en kund), sa jasså är du här nu! En kund frågade vilken tid vi stängde, jag sa att vi stänger kl 17 på lördagar. Fick snabbt veta att det var söndag! En annan kund började fråga nått som jag trodde var hur; länge har ni öppet köp. Efter att ha svarat till 6/1 så fick jag veta att dom ville veta när vi stängde för dagen. Är verkligen helt borta, haha!
Hmm, sömn var det! Ska på jakt efter fler galgar imorrn eftersom jag har tömt lagret i stan ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha inte lätt när de är svårt! keep up the good work ;)
ja på torsdag äntligen kommer ja hem! lär ju synas på fredag om inte annat om du är i stan då.. vilken tid börjar du förresten på fredag?

2007-12-18 @ 11:21:50
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0