Dålig humor...

Hittade en vörtlimpa i skafferiet. Dåligt. Enda sen jag fick en i julklapp för ett par år sen har vår relation varit lite spänd. Ja ni läser rätt, inslagen och allt låg den under granen. Anledning? Den j*vla reklamen på tv med vört-rim som nått brödmärke hade. Mamma satt varje gång och försökte säga rätt men det gick aldrig, så jag blev tokig på hennes egna rim! Jag har också alltid velat ha en sköldpadda, så när jag fyllde 18 fick jag en. I porslinsformat. Jätteroligt. Samma mamma som jag körde blindtest med (hon skulle styra mig när jag blundade) och hon styrde mig rakt in i väggen (hon tyckte det var roligt, det tyckte inte jag). Hon skrattar fortfarande åt det när jag mumlar nått surt om att vår tillit försvann den dagen!

Kommentarer
Postat av: Sandie

HAHAHAHA =)

2007-12-21 @ 09:57:33
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0