I <3 Fika...

Det bästa med att jobba måste vara fikastunderna, haha! Speciellt när chefen dyker upp med såhär enorma fluffiga lussebullar! Näe, allvarligt, det bästa är när man får komplimanger från främmande kunder. En av mina sista kunder stod och pratade i telefon samtidigt som jag slog in i kassan, sen blir hon tyst, tittar på mig och säger: Men gud vilken snygg tröja du har på dig, vart har du köpt den? Hade den nya klänningen som jag beställde på mig, men det syns ju inte att den är lång bakom disken. Tror det var tre stycken som frågade vart jag har köpt den, och övriga som bara gav beröm. Jättekul =) Sen kom även min bror in och sa: Det är du och Pocahontas! Haha!
Nu är det helg igen, kul för mig att jag jobbar hela som vanligt! Eller iofs, det kommer vara roligt när jag skrattandes går till bankomaten i januari ;)




image700


Kommentarer
Postat av: Sara

Sånt e kul, vi svenskar e alldeles för "lama" haha. vi e för snåla med komplimanger o alldeles för blyga. Så när man får såna kommentarer blir man ju glad! :) Du får ju visa en bild på klänningen :P haha

2007-12-15 @ 13:29:23
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0