Innehållet...

Skrev ju igår att jag visste vad som låg i alla mina paket utom två, och nu tänkte jag visa innehållet från två av dom! Mina favoritsaker som jag önskade mig, haha! Märks stor skillnad på vad man önskade sig som yngre och nu. Då var det en dyr grej, kläder, presentkort och pengar. Massor av pengar!! Iår önskade jag mig ett servettställ och en adventsljusstake från Sia, en mixer och en verktygslåda (och massa annat givetvis som servetter och grytlappar, haha). Känner mig ganska vuxen! Fick även ett handgjort silversmycke av syrran som föreställer en skyddsängel. Dom tyckte att jag behövde en sen bilolyckan!
Imorrn ska jag öppna pappas paket som innehåller bland annat just servettstället, ljusstaken och pengar till ljuskronan. Gud vad det är spännande med jul ;)




117070-720 117070-719

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0