Julafton...

Idag är det julafton (surprise), och jag är fortfarande sjuk. Dåligt! Jag vill helst bara lägga mig och sova, haha! Vi startade iaf tidigt idag med att åka till bror fredrik & co. Vi åt julfrukost där så det var praktiskt taget bara att kliva ur sängen och in i bilen! Isak fick öppna sina första paket på sin första jul också! Var roligare när Fredrik sen skulle försöka bygga ihop allt ;)
När vi kom hem så la jag mig och sov så jag har faktiskt nyss ryckt upp mig och klivit upp. Även fast jag är sjuk så har jag gränser över hur trashig jag klarar av att se ut på en julafton med massa folk, så jag har gjort mig klar och hoppat i kjolen!
Närmast blir det Kalle, sen kommer allt folk. Har räknat ut vad som ligger i alla mina paket utom två, haha!



GOD JUL PÅ ER!!! :)

Kommentarer
Postat av: Sandie

OJOJ hoppas jag att det blev någon överraskning av de två paketen =)

2007-12-24 @ 19:51:09
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0