Nöjd...

Har inte haft tid att sitta idag heller. Med fyra barn hemma så är det mamma mu som gäller på datorn dygnet runt, haha! Lånade syrrans laptop nu iaf en snabbis innan Sjätte sinnet börjar!
Var i Birsta idag som planerat. Fick tag på mina julgranskulor så nu är jag nöjd! Ljuskronan hade även kommit in på IKEA så det var ännu bättre. Blev några julsaker därifrån också, dumt att inte passa på när allt säljs ut för 1 kr styck! Köpte med lite saker till mamma också, hon är allmänt känd för att vara galen i julsaker! Har ju inga bilder på den här datorn så jag visar imorrn efter jobbet istället! Blir min femte helg nu, sen får jag förhoppningsvis andas ut en hel helg! Hoppas att ni som inte jobbar helg har nått roligare för er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0