Rosa & rosetter...

Jag har hittat min soulmate när det gäller rosa på jobbet! Fatta vad underbart med nån som har samma intresse, haha! Vi köper och tittar t.o.m på samma saker utan att veta om det! Idag var det mest prat om rosa laptops ( jag drömmer om LG:s) och rosa playstation 2^^ Hon hade även så söta knästrumpor så jag var tvungen att springa iväg och köpa egna. Jag är kär i allt med rosetter... Hittade en såå söt neccessär, skit! Jag som sa senast igår att jag redan har för många. Fast den var inte dyr så den kommer säkert få bo här hos mig i framtiden iaf.

Vi fick veta att vi vann en köpssnittstävling idag också på accenten. Det betyder alltså att under en viss period så sålde vi mest i snitt av butikerna. Sen var det nått vi var bäst på uppe på skor också, men jag vet inte riktigt vad det var! Eller vi Vi ska bli bjuda på middag pga det, jätteroligt! Hoppas det blir innan jul så vi får komma iväg snart =)



117070-697

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0