Stan & nya halsband...

Kom hem från stan för en stund sen. Har letat på varenda inredningsbutik vi var inne på efter en ceriserosa soffkudde, men det verkar fasen omöjligt! Hittade två stycken rosa, men ingen av dom var särskilt fina. Är iofs ingen brådska, men jag blir ändå störd när det inte finns! Vi gick inte runt så länge utan vi hamnade på McDonalds istället där jag satt och surplade chokladmilkshake. Det händer verkligen inte ofta! Inte så svårt att räkna ut vilket ämne två tjejer pratar om, men det är alltid lika kul, haha! 
Har fått in lite nya smycken på jobbet den sista tiden, så jag tänkte visa två halsband som jag har köpt eftersom ingen kommer ihåg att vi har smycken! Det första är en kortare modell, sen hänger hjärtdelen ner, så den passar bra till lite urringade kläder. Det andra hjärtat är ganska långt och stort. Det är så sött när det skimrar i olika färger så jag kunde inte låta bli! 59:- resp. 69:-!



117070-690 117070-689

Kommentarer
Postat av: Marla

Åh! Sugen jag blev på burgare nu, Mcdonken burgare...Mcfest o co! Gaah.

2007-12-11 @ 18:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0